Skip to content

Nyår 2009 – hela menyn

maj 14, 2010
by

Matporr Nyår mix
Hela niorättersmenyn för nyårsafton 2009 kommer här, samlade i ett och samma inlägg.

Rätt 1: friterade ostron

Rätt 2: hjortcarpaccio

Rätt 3: pilgrimsmusslor

Rätt 4: kungskrabba

Rätt 5: ugnsstekt fasan

Rätt 6: rökt abborre

Rätt 7: strutsfilé

Rätt 8: osttallrik

Rätt 9: chokladfondant

3 kommentarer leave one →
  1. maj 15, 2010 23:48

    Jag vill också ha vänner som ni! Varför vill ingen fritera ostron med mig för? Varför bor jag inte i Göteborg? Varför kommer mina nyårsaftnar aldrig bli lika bra som era? Suck.

    • maj 16, 2010 10:18

      Åh men Pytte! Klart dina nyår är grymma de med, nåt annat kan jag inte tro! Prova att fritera ostron till nästa fredagsm*s, så kanske vännerna kommer av sig själva? 😉

Trackbacks

  1. Vad blir det på nyår? « Matporr

Kommentera

